تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

آموزش تفاوت تلویزیون شهری و تابلو روان

آموزش تفاوت تلویزیون شهری و تابلو روان

تلویزیون شهری  چیست و چگونه عمل میکند؟
در این مقاله به آموزش کامل تابلو روان LED ،تلویزیون شهری  و قطعات تابلو روان  می پردازیم و موارد کاربرد آن ها را بررسی می نماییم .
یک تابلو LED  که با نام تابلو روان  هم شناخته میشود دارای قطعات الکترونیکی کوچکتر هست که هرکدام از این قطعات شامل ماژول ال ای دی ،ماژول قرمز و یا ماژول سبز ، کنترلر تابلو روان، پاور وکابینت تابلو روان هستند و نقش مهمی در تابلو ال ای دی  برعهده دارند که اگر هرکدام در وظیفه خود دچار کاستی شوند تابلو روانLED  دچار مشکل می گردد. تلویزیون شهری  مثل  تابلو LED  میباشد ولی این مزیت را دارد  که توانایی نمایش  فیلم به صورت تمام رنگ  را دارا میباشد به دلیل آن که  ماژولی که در ساخت تلویزیون شهری مورد استفاده قرار میگیرد ماژول تمام رنگ میباشد و مادربرد مورد استفاده در آن هم برد کنترل تابلو روان فول کالر میباشد.
 
اصلی ترین قطعه الکترونیکی  که وظیفه نمایش تصویر, متن و... را بر عهده دارد ماژول LED  می باشد از کنار هم قرار دادن ماژول ال ای دی ،تابلو LED  به ابعاد مورد نظر مصرف کننده طراحی و ساخته می شود.
به عبارتی  تابلو LED یک نوع صفحه نمایشگر الکترونیکی است که برای پیام رسانی, تبلیغات و ... به کار می رود. 
 
از جمله موارد کاربرد تابلو روان، تابلو LED و تلویزیون شهری می توان به سردرب اکثر مراکز تجاری مانند فروشگاه ها برای تبلیغات , پیام رسانی و جلب توجه  مشتری اشاره کرد که این موضوع باعث شده که تابلو روان  و تلویزیون شهری جایگاه ویژه ای در بازار تبلیغات دیجیتال بیابند.
 
شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان -تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی:تلویزیون شهری –تابلو ال ای دی – تابلو روان- تابلو LED – برد کنترل تابلو روان-جدیدترین تابلو های تبلیغاتی