تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

تیوب دیجیتال

تیوب دیجیتال

    تابلو روان ال ای دی  و تلویزیون شهری از جمله تابلو های تبلیغاتی هستند که از دیر باز به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگرفتند. در واقع این نوع از تابلو های دیجیتال یک نوع پیام رسان مدرن هستند که به معرفی نوع حرفه و کسب و کار و خدمات منحصر بفرد هر نوع شغلی کاربرد دارند هم چنین برای نمایش تیزرهای تبلیغاتی نیز در ابعاد بزرگتر مصرف میشوند که اگر درست و اصولی به کار روند جلوه خاصی به سطح شهر میبخشند.محصول جدیدی که برای مصارف مختلف تبلیغاتی و نورپردازی به کار میرود تیوب دیجیتال تمام رنگ و پیکسل مربعی میباشد. این محصولات که مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا میباشند دارای بالاترین شدت نور برای فضاهای خارجی و وضوح تصویر بالا نیز هستند.
تیوب دیجیتال شرکت آراتکس از نظر نوع متریال به کار رفته در ساخت و مونتاژ آن تفاوت های بسیار چشمگیری و محسوسی با نمونه های موجود در بازار  دارد که این تفاوت ها تاثیر به سزایی در طول عمر ،شدت نور و وضوح تصویر این قطعه دارد .

کاربرد تیوب دیجیتال 

    از جمه موارد استفاده از دیجیتال تیوب در سر درب مجتمع تجاری ها و مغازه ها به تنهایی و یا پشت زمینه حروف برجسته میباشد که با افکت های خاص و ظاهر منحصر بفرد خود قطعه جلوه خاص و متفاوتی به مکان مورد نظر میبخشد که این امر باعث چشمگیر شدن محل مورد استفاده میشود. همچنین تیوب دیجیتال برای نور پردازی نمای ساختمان ها و مراکز تجاری ،پل ها، معابر و محل های مختلف دیگر مورد استفاده قرار میگیرد .
به کار بردن تیوب دیجیتال تمام رنگ در بک محیط باعث ایجاد یک فضای پویا برای نمایش بهتر تبلیغات می گردد .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این قطعه و مشاهده نمونه اجرا شده و طریقه مونتاژ و سیم کشی لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان LED-تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی:ماژول تابلو روان-ماژول تک رنگ-منبع CL-تابلو روان-ماژول فول کالر-تیوب دیجیتال تمام رنگ-پیکسل مربعی