تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

نقش تابلو روان در تبلیغات

نقش تابلو روان در تبلیغات

در جهان امروز تبلیغات و اطلاع رسانی کاملا رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و انتخاب هر کالا یا خدمتی را برای مصرف کننده بسیار راحت تر کرده است ، از طرف دیگر فروشنده ها و یا ارائه دهندگان کالا و خدمات مختلف راهی بسی سخت تر در پیش دارند و بدین جهت باید به نوعی متفاوت به تبلیغات کار و حرفه خود بپردازند تا بتوانند مخاطبان خاص خود را جذب و تشویق به استفاده از خدمات خود بکنند.

به کار بردن شیوه های جدید تبلیغاتی در عصر امروز امری انکار ناپذیر است. یکی از این روش ها استفاده از تابلو روان، تابلو LED می باشد. وظیفه اصلی یک تابلو روان ال ای دی پیام رسانی به مخاطب میباشد هر تابلو ال ای دی به صورت کاملا محتصر و مفید اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار بینندگان قرار می دهد. گاهی لازم است که با توجه به کارایی که تابلو دارد و نیازی که مصرف کننده آن تابلو روان LED دارد علاوه بر نمایش پیام و تکست های مختلف که هرتابلو روان تک رنگ قادر به انجام آن میباشد نیاز به پخش تیزرهای مختلف تبلیغاتی، فیلم و کلیپ های مختلف باشد که در این صورت از تلویزیون شهری و یا تابلو روان طیف دار می توان استفاده کرد.

از مزیت های مهم یک تابلو روان LED این است که هر زمانی که لازم باشد می توان به راحتی از طریق نرم افزاری که قابلیت نصب برروی سیستم کامپیوتری را دارد برنامه تابلو روان را تغییر داد و طراحی جدیدی برای آن اعمال کرد.

برنامه تابلو ال ای دی تک رنگ با استفاده از نرم افزار HD 2016 وبرنامه کنترلر تمام رنگ از طریق نرم افزار HD Player قابل تغییر می باشد. کلیه نرم افزارهای مربوط به تابلو روان را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.


شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان LED-تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی: تابلو روان - تابلو ال ای دی - تابلو LED - برنامه تابلو روان