تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

تیوب دیجیتال تمام رنگ چیست ؟

تیوب دیجیتال تمام رنگ چیست ؟

 
 تیوب دیجیتال تمام رنگ  از به روزترین قطعات نورپردازی می باشد که دارای مزایای بسیاری در مقایسه با سایر تجهیرات نورپردازی می باشد. این قطعه با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته SMD  از شدت نور و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر آن و با توجه به نوع متریال به کار رفته در ساخت و مونتاژ قطعه دارای طول عمر و وضوح تصویر بسیار بالا نیز می باشد .

موارد استفاده از تیوب دیجیتال فول کالر چیست ؟

   این قطعه توانسته است به صورت گسترده در سر در مغازه ها و پاساژها، انواع تابلو تبلیغاتی، استند ها و غرفه های نمایشگاهی ، پشت زمینه حروف چلنیوم و هم چنین به عنوان نمایشگر نمای ساختمان در نمای مراکز اداری و تجاری برای نورپردازی نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد در ادامه به برخی از  مزایایتیوب دیجیتال که باعث شده این قطعه مورد استفاده گسترده همکاران تابلو ساز قرار بگیرد اشاره می نماییم .

مزایای تیوب دیجیتال تمام رنگ چیست ؟

·         قابلیت پخش  16 میلیون رنگ به صورت هم زمان
·         پخش فیلم، انیمیشن و متن
·         پخش هزاران افکت نوری جذاب و متنوع
·         برنامه ریزی آسان از طریق usb
·         نصب آسان و سریع
·         ضد آب و ضد گرد و خاک به دلیل استفاده از کانکتورهای قوی  که دارای واشر و مهره پلاستیکی می باشند.
·         مقاوم در برابر شرایط محیطی  ( ضد آب و ضد ضربه)
·         تصویر یکنواخت با بهره مندی از ثبات بالا و بدون لرزش
·         دارای نرم افزار تحت ویندوز با کاربری آسان

   استفاده از تیوب دیجیتال تمام رنگ باعث ایجاد یک فضای زیبا و پویا جهت ارائه بهتر تبلیغات می گردد که این امر موجب نمایان و زیباتر شدن مکان تجاری و اداری خواهد شد.
در همین راستا شرکت آراتکس با هدف گسترش استفاده از فناوری های مدرن نمایشگر جهت زیبا سازی و تزئین برج ها و ساختمان ها و هم چنین  ایجاد یک فضای تبلیغاتی به عنوان بخشی از فضای شهری سعی در برآورده ساختمان نیازهای داخلی در این زمینه دارد تا بتوان از کل نمای ساختمان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی عظیم و منحصر به فرد مورد استفاده قرار گیرد.