تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

قاب تابلو روان چیست؟

قاب تابلو روان چیست؟

 
   تابلو روان LED یک نمایشگر ال ای دی دیجیتال است که المان های آن لامپ های LED هستند.تابلو روان یکی از مفیدترین و قوی ترین ابزارهای تبلیغاتی در سراسر جهان می باشد .

کاربرد تابلو روان

-         نمایش تبلیغات
-         معرفی محصولات و خدمات 
-         قابلیت پخش متن ،عکس ،انیمیشن و فیلم
-         نمایش ساعت ،درجه هوا و تاریخ

مزیت مهم تابلو روان ال ای دی  در بازار اینست که تمامی قطعات الکترونیکی تابلو روان LED اعم از ماژول LED – منبع تغذیه – کنترلر تابلو روان و قاب تابلو روان به صورت آماده  در بازار عرضه می گردد.
در واقع امروزه تابلو روان و تلویزیون شهری با توجه به قابلیت های بالایی که دارند بخش عمده ای از صنعت تبلیغات را به خود اختصاص داده اند و انواع مختلفی از آن ها در بازار موجود می باشد مانند تابلو روان تک رنگ (تابلو ال ای دی تک رنگ), تابلو روان فول کالر(تلویزیون شهری) و...

هر یک از این تابلو ها خود از کنار هم قرار گرفتن چندین قطعه الکترونیکی ساخته می شوند مانند کنترلر تابلو روانمنبع تغذیه تابلو روانماژول ال ای دی و ...
لازم به ذکر است که تابلو ال ای دی تک رنگ ازماژول LED تک رنگ قرمز و یا ماژول ال ای دی تک رنگ سبز و یا ماژول سفید و ... و تلویزیون شهریاز ماژول LED تمام رنگ ساخته می شود.البته نوع خاصی از تابلو LED هم در بازار موجود می باشد که تابلو ال ای دی طیف دار است، که قابلیت نمایش 256 رنگ و پخش فیلم را دارا می باشد که این نوع تابلو روان با اسفاده از ماژول LED تک رنگ وکنترلر طیف دار ساخته می شود.

قاب تابلو روان چیست؟

قاب تابلو روان از جمله قطعات مورد استفاده در ساخت  تابلو روان LED  می باشد که کیفیت و شکل ظاهری آن تاثیر بسزایی در زیبایی،استحکام و نمای کلی تابلو LED دارد.چرا که قاب تابلو ال ای دیدر واقع باکسی است که قطعات تابلو روان LED ،شامل ماژول LED،پاور تابلو روان و کنترلر درونش قرار می گیرند. قاب تابلو روان که به آن کابینت تابلو روان  و یا فریم تابلو ال ای دی هم می گویند از جنس ورق فلزی است که با رنگ الکترو استاتیک (کوره ای) محافظت شده است، که این نوع قاب ضد آب بوده و باعث می شود از نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری شود و تابلو از ضربه های احتمالی هنگام حمل و نقل محفوظ تر شود.
 
قاب تابلو روان می تواند در سایز بندی های مختلف و با توجه به نیاز , کاربرد  و سلیقه هر شخص ساخته شود و مورد استفاده مصرف کننده قرار گیرد.
 
شرکت آراتکس واردکننده انواع قطعات تابلو روان LED-تلویزیون شهری-قطعات نورپردازی مدرن
کلمات کلیدی:قاب تابلو روان-نمایشگر ال ای دی-ماژول LED،تابلو روان ال ای دی-تلویزیون شهری-تابلو روان فول کالر