تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

مزیت های تابلو روان

مزیت های تابلو روان

تابلو روان  تابلو تبلیغاتی هستند که اطلاعات کسب و کار شما را در دید عموم قرار می دهند و موجب رونق کسب و کار شما می گردد.تابلو روان به سبب متحرک بودن و جذابیت بصری برای مشتری امروزه مورد استفاده قرار گرفته  و کاربرد فراوانی درصنعت تبلیغات یافته است

تابلو روان جای تابلو تبلیغاتی قبل از خود مانند نئون, فلکسی و... را گرفته است. انواع تابلو روان (تابلو روان تک رنگتابلو روان تمام رنگ (فول کالر) است.

تابلو روان نسبت به تابلوهای قبلی که در صنعت تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفتند دارای مزایای فراوانی مانند قدرت نمایش, شدت نور بالا و ... می باشد که از مهم ترین این مزیت ها می توان به کم مصرف بودن ماژول ال ای دی که رکن اصلی ساخت تابلو روان و تابلو ال ای دی می باشد اشاره نمود.

همچنین علی رغم اینکه ماژول LED برای روشن شدن به ولتاژ کمی نیاز دارد دارای بازده بسیار بالایی می باشد و مصرف کننده می تواند آنرا به مدت طولانی مورد استفاده قرار داده و نگرانی از بابت هزینه های سرسان آور مصرف انرژی نداشته باشد.
 
دلیل دیگری که تابلو روان  و تابلو ال ای دی را نسبت به نمونه های قدیمی متمایز می کند عمر مفید بالای تابلو روان می باشد که چندین برابر نمون های مشابه است.
تابلو روان را می توان به دلخواه مصرف کننده برنامه ریزی نمود و به وسیله ی کامپیوتر و با استفاده از کنترلر تابلو روان و تابلوLED با قرار دادن تصویر های گرافیکی و متون جذاب , جذابیت آنرا دو چندان نمود در انواع جدید تابلو ال ای دی کافی است از طریق وصل شدن به سیستم دستورات را به طور همزمان دریافت و بر روی تابلو LED  نمایش داد.
 
این تابلوها علاوه بر اینکه از خودشان گرما پخش نمی کنند, برخلاف تابلو های پر مصرف دیگه نور های مادون قرمز و مضر نیز ساطع نمی کنند و در کل ضرری برای محیط زیست نداشته و از این نظرهم نسبت به نمونه های دیگر برتری دارند.