تجهیزات نورپردازی

آراتکس
»

مقالات

تلویزیون شهری چیست ؟

تلویزیون شهری چیست ؟


نمایشگر LED ،تابلو تبلیغاتی است که امروزه به عنوان یک رسانه تبلیغاتی دیجیتال و کار آمد به صورت گسترده در سطح شهرها ،جاده ها، پارک ها برج ها و پاساژهای تجاری ، هتل ها و حتی فضای داخلی مانند سالن های ورزشی ، تالارها و ... مورد استفاده قرار میگیرد.
نمایشگر ال ای دی در دو نوع مخصوص فضای خارجی (Out door LED display ) و مخصوص فضای داخلی (indoor LED display) طراحی و ساخته می شوند .

ساخت تلویزیون شهری چگونه است ؟ 
از کنار هم قراردادن ماژول ال ای دی تمام رنگ (ماژول فول کالر ) همراه با کنترلر مخصوص و تعداد کافی منبع تغذیه کابینت تلویزیون شهری و از کنار هم قرار دادن کابینت ها تلویزیون شهری و یا نمایشگر LED به وجود می آید . نوع کنترلر با توجه به تعداد ردیف های تابلو LED و برحسب نیاز مشتری به کنترلر آنلاین و یا آفلاین مشخص میشود. تعداد منبع تغذیه هم با توجه به تعداد کل ماژول LED تمام رنگ به کار رفته در تلویزیون شهری مشخص می شود.
تلویزیون شهری ال ای دی در تراکم های مختلف تولید و عرضه می شوند همان طور که میدانید ماژول LED فول کالر در تراکم های مختلف (دات پیچ های مختلفی ) وجود دارد منظور از دات پیچ ماژول ال ای دی در واقع فاصله مرکز به مرکز دو ال ای دی از یکدیگر می باشد که هرچه این فاصله کمتر باشد تراکم ماژول ال ای دی بالاتر است و وضوح تصویری که ارائه می دهد بهتر و با کیفیت تر است و تلویزیون شهری با دات پیچ های p10،p12 ،p13 و ... عرضه می شوند که انتخاب دات پیچ مورد نظر بستگی به هدف استفاده از نمایشگر در فضای داخلی و یا خارجی، میزان هزینه در نظر گرفته شده وهم چنین ارتفاع نصب نمایشگر که تعیین کننده حداقل فاصله دید بیننده از نمایشگر میباشد بستگی دارد.

قابلیت های تلویزیون شهری
تلویزیون شهری LED قابلیت پخش متن ،عکس و فیلم را با کلیه فرمت های رایج به صورت تمام رنگ (پخش 16 میلیون رنگ )
دارد
ازویژگی ها و مزیت های تلویزیون شهری این شرکت کیفیت بالا و هزینه پایین و پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی می باشد و این به علت واردات مستقیم و بدون واسطه  قطعات از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان جهانی می باشد.
 
کلمات کلیدی:تلویزیون شهری LED-ماژول ال ای دی تمام رنگ-تابلو تبلیغاتی-ماژول LEDفول کالر-LED-Out door LED display-indoor LED display